אני יודעת אני יודעת אני אמא אני צריכה לתת דוגמא ולא לדבר ככה אבל מה לעשות שזה מה שאני מרגישה?
ואם אני אומרת לילדים שיגידו כל מה שיש להם להגיד גם אני רוצה!!!
למה כשהיינו בבית הספר החופש לא נראה כל כך גדול (או שאני מתכחשת לזכרונות שלי שגם אני הייתי מתה משעמום ובכל יום בוכה לאמא שלי משעמממממממם לי...)
אבל זה נראה כל כך רחוק
ולא ממוזג
והיום,לפחות ככה זה נראה הכל כבר יותר מתוחכם הרבה יותר ממוזג והחינוך שואף ל-0
אז למה לא לקצר את החופש הגדול???
ואם לא לקצר כי המורים המסכנים עובדים כמעט חצי שנה שלמה
לפחות שיהיה משהו חינוכי בטלויזיה ולא סרטי אנימציה שמחנכים למכות מוות וכל מיני קריאות אינדיאניות של אהיו ויאאאאאאאאאאאאהוווו ובסוף הם מתים....
מה קרה לרגע ודודלי? סוזי סופרייז?? אולי איזה איים אבודים? מרקו??.
משהו עם בשר תוכן וחינוך לערכים
אוף איזה קוטר יצאתי אבל בדיוק חזרתי מהגינה ותאמינו לי לא גן עדן שם בחוץ
אמא

1 תגובות:

זהבית שקד said...

יקירתי
אוטוטו זה נגמר
תחשבי חיובי

אוהבת
זהבית